دسته بندی قطعات و لوازم يدكي
-7% دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ ال90 (تندر) اورجینال (ORIGINAL) با ليبل ايران خودرو اصل فرانسه [4.5 كيلوگرم]

دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ ال90 (تندر) اورجینال (ORIGINAL) با ليبل ايران خودرو اصل فرانسه [4.5 كيلوگرم]

وزن محصول: 4.5 كيلوگرم

تولید کننده: فرانسه
مدل محصول: MO.L90.CLKIT.ORGINAL.FRA
موجودی: در انبار

مشاهده قیمت و ثبت سفارش در آدرس جدید فروشگاه:

WWW.HIDIKALA.IR

2,916,000 تومان 2,700,000 تومان قیمت بدون مالیات: 2,700,000 تومان
تعداد: افزودن به سبد خرید
http://hidikala.ir/%D8%AF%DB%8C%D8%B3%DA%A9-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A8%D9%84%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%A9%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%84%D8%A7%DA%86-%D8%A7%D9%8490-%D8%AA%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%86%D9%88-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-original-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%DA%A9%D9%88-%D8%A7%D8%B5%D9%84-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87
معرفی دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ

کیت کلاچ یا همان دیسک و صفحه و بلبربنگ کلاچ وسیله قطع و وصل کردن انتقال نیرو به چرخ های خودرو است که در سیستم‌های انتقال نیرو بکار می‌رود. کلاچ دستگاهی است که نیروی موتور را از گیربکس قطع یا وصل می‌کند یا به عبارت ساده‌تر عمل کلاچ برای تعویض دنده‌های گیربکس است. این عمل به‌وسیله پدال که زیر پای چپ راننده قرار دارد انجام می‌شود، به این ترتیب که با فشار به پدال کلاچ، صفحه فلایویل جدا می‌شود و نیرو به گیربکس (جعبه دنده) نمی‌رسد و در نتیجه چرخ‌های وسیله نقلیه آزاد می‌شود، برعکس، با رها کردن کلاچ، صفحه کلاچ به فلایویل می‌چسبد و نیروی موتور تابع سرعت و قدرت دنده گیربکس می‌شود.

قطعات کلاچ عبارتند از:
صفحه کلاچ؛ دو شاخه کلاچ؛ صفحه فلایویل؛ بلبرینگ کلاچ؛ اهرم؛ شاخک‌ها؛ صفحه‌دهنده؛ دیسک کلاچ که از یک کاسه مانند از نوع چدن تشکیل شده است. کلاچ انواع مختلفی دارد: یک صفحه‌ای، دو صفحه‌ای، روغنی، خشک و کلاچ‌های اتوماتیک.
برای شناخت کامل تر سیستم کلاچ خودرو اینجا را مطالعه نمایید.

برندهای دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ
آنچه همواره یکی از دغدغه های اصلی مشتریان ما در فروشگاه قطعات خودرویی هیدیکا می باشد انتخاب یک برند مناسب از میان تنوع برندهای موجود می باشد. مجموعه هیدیکا قصد دارد سبدی متنوع از انواع برندهای موجود بازار که با انواع صلایق و خواسته های مشتریان و متخصصان فنی این حوزه یعنی مکانیک ها سازگار است عرضه نماید. همانطور که گفته شد تنوع برند در مورد دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ بسیار بالاست که در دو بخش برندهای خارجی و ایرانی در فروشگاه هیدیکا به شما مشتریان عزیز عرضه می شود. ما در مجموعه هیدیکا معتقدیم مشتریان بایستی برندی را انتخاب کنند که مکانیک برای نصب توصیه داشته و یا خودشان قبلا" آن برند دیسک و صفحه را نصب و تجربه کمی و کیفی دقیقی از آن داشته باشند. البته ترجیحا توصیه می کنیم اگر مکانیکی اصرار بر نصب یک مدل خاصی را دارد یا همان برند را نصب یا مکانیکتان را تعویض که بدور از تعصب قطعه را نصب کنند.
همانطور که گفته شد تمامی برندهای نامدار ایرانی و خارجی دیسک و صفحه در هیدیکا عرضه می شود ولی اگر شما بدون نظر مکانیک مدل خاصی از دیسک و صفحه را جهت تعویض ارائه کنید عموما" با مباحثی مبنی بر تقلبی بودن قطعه و یا خرابکاری عمدی در زمان تعویض مواجه خواهید شد.
ما در هیدیکا معتقدیم هر مدل دیسک و صفحه بر اساس نظرات مشتریان هیدیکا از خصیصه خاصی برخوردار است که در ادامه با جزئیات بازگو خواهد شد ولی نکته اینکه اختلاف قیمت مدل های مختلف دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ تا حدی بیانگر اختلاف کیفیت هستند هر چند میزان اختلاف قیمت برندها تماما" گواه اختلاف کیفیت نیستند مثلا" اگر یک مدل دیسک و صفحه خارجی 2برابر دیسک و صفحه ایرانی قیمت دارد بیانگر کیفیت 2برابری نمی باشد هر چند این برتری قیمتی بیانگر برتری کیفی خواهد بود. مسلما" در اختلاف قیمت برندها برخی برندها بواسطه شناخته شده تر بودن در سطح بازار و میزان اقبال مشتریان به آن برند خاص قیمت بالاتری رقم خورده است.
حال ما به شما مشتریان هیدیکا توصیه می کنیم اگر با واحدی روبه رو شدید که ادعای ارتقاء کیفیت دیسک و صفحه را طی فرآیندی کارگاهی داشتند گول آن را نخورید و سعی کنید از میان همین برندها یک مدل با کیفیت تر را انتخاب کنید در همین راستا ره نگهداشت مندرج در جریان تقویت دیسک و صفحه توسط برخی مکانیک ها را از اینجا مطالعه نمایید.

دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ شرکتی (سایپا/ایران خودرو و ...):
برای هر خودرو دیسک و صفحه شرکتی که توسط همان شرکت خودرو ساز نظیر سایپا و ایران خودرو و ... بسته بندی و عرضه می شود جزء محصولات استاندارد و روتین محسوب می گردد. این مدل دیسک و صفحه مطابق سفارش همان شرکت خودرو ساز و بر اساس استانداردهای درخواستی آنها در کارخانه تولید کننده تهیه و ارسال شده و چه بسا شرکت تولیدی همان قطعه را با استانداردهای دیگری تولید و در بسته بندی دیگر به بازار عرضه کند.
همین تنوع بسته بندی ها بعضا" موجب ابهام برای مشتریان هیدیکا می شود مثلا" در نظر بگیرید شرکت والئو-VALEO به سفارش ایران خودرو دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ در جعبه ایساکو را به بازار عرضه کرده که روی قطعات داخل جعبه برند والیو حک شده است ولی همان شرکت والیو دیسک و صفحه را با بسته بندی سبز رنگ کیت کلاچ والئو که روی قطعات کیت کلاچ والئو حک شده به سفارش شرکت هرینگتون وارد ایران می کند. خوب در این مثال خاص با توجه به اختلاف قیمت دیسک و صفحه والئو در بسته بندی ایساکو و سبزرنگ هرینگتون ابهامات برای مشتریان هیدیکا رقم خواهد خورد ولی نکته این است سطح کیفی استانداردها برای این دو محصول یکسان نخواهد بود. دیسک و صفحه های شرکتی را می توان استاندارد قابل قبول و مطمئین تعریف کرد.

دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ دایکن ژاپن – DAYKEN EXEDY
کیت کلاچ دایکن ساخت کشور ژاپن از ممتازان و نامداران اخیر قطعات دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ خودرو است که طی یک دهه اخیر اثبات خوبی از عملکرد خودرویی نشان داده است. دیسک و صفحه دایکن در مقایسه با دیسک و صفحه های مشهور به نرمی، کمی سفت تر محسوب میشود ولی نه به این معنی که دیسک و صفحه پس از نصب زیر پا سفت باشد عموما" این سفتی ناشی از عملکرد بد و غیراستاندارد مکانیک است وگرنه با نصب صحیح میزان نرمی نرمال و قطعا" نسبت به دیسک و صفحه قبلی زیرپای شما باید نرمتر باشد.
آنچه دایکن را مشابه سایر محصولات ساخت ژاپن نامدار کرده طول عمر بسیار بالا و قدرت منحصربفرد در کلاچ گیری های مکرر می باشد. گزارشات مشتریان برای این دیسک و صفحه تا سطح کارکرد 180 هزار کیلومتری برای خودروهای داخلی را نشان می دهد. در کل اگر دنبال پرکاری یک دیسک و صفحه هستید و خانم دکتر قصد نشستن پشت خودرو را ندارد که از سفتی گلایه کند و پول آن را هم دارید دیسک و صفحه دایکن باید جزء 3 گزینه انتخابی شما باشد.

دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ والئو-VALEO
یکی از پرحاشیه ترین، قدیمی ترین،سرشناسترین مدل دیسک و صفحه های رایج در سطح کشور که عموما" خودروسازان داخلی در ابتدای شکل دهی خطوط تولید از قطعات والیو-VALEO استفاده کرده اند.
کیت کلاچ والئو در عین حال در جامعه مصرف پر اقبال است و بواسطه فروش بالا در داخل کشور دچار حواشی زیادی نیز است. از جمله موارد پیرامون این قطعه مشابهات و نمونه های تقلبی آن در سطح بازار است که عموما" هم چینی هستند. البته شرکت VALEO دارای سایت های مختلف تولیدی در سطح دنیا است که عمدتا" در اتحادیه اروپا هستند و نباید این تنوع کشورهای ارسال کننده دیسک و صفحه های والئو به ایران با تقلبی بودن آن اشتباه گرفته شود. کیت کلاچ های والئو با لیبل امنیتی هرینگتون در ایران عرضه می شود و از کشورهایی نظیر فرانسه، ترکیه، کره و ... وارد کشور میشوند. والئو نامدار نرمی و کیفیت در بین دیسک و صفحه های خودرویی است ولی سایر کیت کلاچ های خودرو در بعد کیفیت شانه به شانه این برند نامدار جلو آمده اند و چه بسا جلو زده اند ولی کماکان مشتریان هیدیکا به نرمی این دیسک و صفحه می بالند. چنانچه می خواهید دیسک و صفحه نرم متناسب با نیاز خانم ها در نرمی داشته باشید و بپذیرد قیمت بالای آن را بپردازید هرچند بخشی از آن پول اعتبار والئو در ایران است و هرکجا که بردید مکانیک ها آن را بشناسند می توانید کیت کلاچ والئو را از فروشگاه هیدیکا خرید نمایید.

دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ لوک-LUK آلمان/کارولینا
آلمان به عنوان یک کشور صاحب فناورهای صنعتی بلامنازع در ارائه دیسک و صفحه لوک آلمان در سطح کشور موفق بوده و طی چند سال جایگاه خوبی را کسب کرده و اعتماد خودروسازان داخلی را به خوبی جلب کرده اند. لوک یک دیسک و صفحه همه چیز تمام است یعنی کیفیت منطقی قیمت منطقی تر و حاشیه های زیادی هم ندارد. این مدل دیسک و صفحه در چندین سطح مجموعه کیت کلاچ برای خودروها را در بازار عرضه می کند که برخی نرمتر برخی قوی تر هستند. ظرافت دیسک و صفحه های لوک خیره کننده هستند مثلا فنرهای روی دیسک رو ببینید شاید احساس کنید با فشار دست قابل شکستن است ولی اینطور نیست و این همان مهارت آلمانی ها در تولید قطعات صنعتی است تحقق کارکرد عالی در عین ظرافت است لذا برندهای خودرویی نظیر بنز و بی ام دبلیو را در صنعت خودروسازی فراموش نکنیم.
مهمترین مشخصه دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ لوک آلمان قیمت آن نسبت به کیفیتی است که به ارمغان خواهد آورد البته یادتان نرود برخی مکانیک های دور از تمدن شهری با دیدن این کیت کلاچ آن را جدید و ناشناس می نامند. مشتریان هیدیکا بر این باورند دیسک و صفحه لوک در نرمی اول نباشد قطعا" پشت والئو دوم است و اگر در طول عمر نیز اول نباشد پشت سر دایکن دوم خواهد بود. جمع بندی اینکه در نمودار قیمت و کیفیت لوک آلمان در مسیر اول شدن است.

دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ کره ای
کیت کلاچ های کره ای مجموعه ای از چندین برند هستند و برای هر خودرو متفاوت که در بین انها سکو-SECO و پی اچ سی والئو-PHC-VALEO دیده می شود. برندهای کره ای دیسک و صفحه خوبند و اگر برای خودرو شما اولین نباشند قطعا" دومین برند مناسب محسوب میشوند. آنچه در مورد برندهای کره ای مطرح است وجود انها در بین دیسک و صفحه های دو شرکت ایران خودرو و سایپا می باشد که نشان دهنده سطح قابل قبول میان کیفیت و قیمت است.

دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ ایرانی تولید داخل
خوب در این بخش به معرفی برندهای تولید داخل دیسک و صفحه می پردازیم. مجموعه قطعات خودرویی هیدیکا عمدتا" با برندهای سرشناس تولید داخل در زمینه کیت کلاچ همکاری می کند از جمله آنها می توان به شرکت صنعتی عظام، پلاس تکس و شایان صنعت اشاره کرد. طی سال های اخیر بعد از برجام شرکت های خودروساز داخلی یعنی سایپا و ایران خودرو عمدتا" در خطوط تولید از محصولات این شرکت ها استفاده کرده اند.
آمار میدانی مشتریان هیدیکا بیانگر عملکرد منطقی و رو به رشد کیفی دیسک و صفحه این قطعه سازان را نشان می دهد. منجمله در برخی خودروها که دیسک و صفحه ها در کارکردهای زیر 50هزار کیلومتر دچار خرابی می شدند بلافاصله در مدل های بعدی بهبودهایی را شاهد بودیم و طول عمر آنها تا 100هزار کیلومتر ارتقاء نشان دادند. این روزها دیسک و صفحه های شایان صنعت و عظام در خدمت رسانی به مشتریان داخلی با جدیت در کوشش هستند. برای جمع بندی باید بگوییم دیسک و صفحه های ایرانی در مقایسه با مدل های خارجی با توجه به قیمتی که دارند کاملا" صرفه اقتصادی نشان می دهند و در بعد کیفیتی به ندرت مواردی داشته ایم که بلافاصله پس از نصب خودرو دچار مشکل گردد. در بعد کیفیتی هنوز در جایگاه ای قرار نگرفته ایم که نسبت به برندهای خارجی برتری مطلق را نشان دهیم ولی در صورت حساس بودن نسبت به قیمت و داشتن انتظار عادی و استاندارد از کیت کلاچ خودرو می توانید از بین دیسک و صفحه های عظام و شایان صنعت انتخاب کنید.
مزیت دیگر دیسک و صفحه های ایرانی خدمات پس از فروش آنهاست به واقع اگر شما از محصولات کیت کلاچ عظام، شایان صنعت، پلاس تکس و یا هر شرکت تولید داخلی دیگر استفاده کنید و به هر علتی در ابتدای نصب و راه اندازی به مشکل بخورید و واقعا" علت آن کیفیت قطعه باشد به راحتی می توانید آن را از طریق نمایندگان شرکت پیگیری و قطعه جایگزین بگیرید ولی این مسئله در مورد هیچ یک از برندهای خارجی چونکه نماینده قانونی در کشور ندارند امکانپذیر نیست.

قیمت دیسک و صفحه
فروشگاه اینترنتی قطعات و لوازم یدکی خودرو هیدیکا با راهبرد مزیت رقابتی قیمت در عرصه لوازم یدکی خودروهای سواری داخل کشور فعالیت می کند. ما معتقدیم مشتریان هیدیکا نبایستی جهت تحویل گیری قطعات خود قیمت بالاتر از رقبا را بپردازند. همانطور که مشاهده می کنید تمامی محصولات فروشگاه با قیمت تخفیفی عرضه می شود و این قیمت گذاری محدود به زمان خاصی نخواهد شد لذا ادبیات فروش ویژه و حراج در هیدیکا با آنچا این روزها در سطح فروشگاه های اینترنتی کشور رایج است متفاوت می باشد.
هیدیکا تمامی محصولات را با حذف واسطه ها و در حداقل قیمت ممکن عرضه می نماید و هر آنجا که سیاست های تامین کالا ایجاب نماید از سود حداقلی خود چشم پوشی نموده و در قالب طرح های فروش ویژه محصولات را با قیمتی غیرقابل رقابت به شما مشتریان هیدیکا عرضه خواهد کرد. آنچه واقعیت دارد در برخی زمان های خاص بدلیل برخی محدودیت ها و شرایط خاص قیمت ها غیرقابل کنترل شده ولی همواره در مجموعه هیدیکا سعی داریم شرایط را تحت کنترل در اورده و در جهت عادی سازی آن اقدام نماییم.
لذا هر آن کجا که بازخوردی از ذره بین شما مشتریان هیدیکا مبنی بر ارزان تر بودن قیمت کالاها در سایر فروشگاه ها اخذ کنیم نه تنها حقوق از دست رفته شما را باز خواهیم گردان قطعا" قیمت گذاری مان را اصلاح تا رضایتمندی مشتریان از قیمت ها را حداکثری نماییم.

کیفیت دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ
سیاست هیدیکا در انتخاب محصولات با کیفیت جزء راهبردهای اصلی بوده و تمامی برندهای دیسک و صفحه که در فروشگاه هیدیکا عرضه می شود از سطح کیفی مطلوبی برخوردارند که عموما" در سطح جوامع فنی مکانیک مورد تایید است و از عرضه محصولات بی کیفیت پرهیز داشته ایم. مجموعه هیدیکا اجازه نخواهد داد محدودیت های عرضه دیسک و صفحه با برند خاص در یک برهه زمانی خاص موجب قیمت نامتعارف ان در مقایسه با سایر مدل ها گردد لذا اختلاف قیمت ها در فروشگاه هیدیکا گواه اختلاف کیفیت نیز می باشد. جمع بندی اینکه جمله معروف "هر چقدر پول بدهید همانقدر آش خواهید خورد" را در بعد کیفیت حفظ خواهیم کرد تا مبادا مشتریان هیدیکا به علت بی اطلاعی جنسی با کیفیت پایین تر را بدلیل عرضه کم در بازار گرانتر خرید کنند.

ضمانت دیسک و صفحه و بلبرینگ (کیت) کلاچ
مجموعه کیت کلاچ در فروشگاه هیدیکا تحت ضمانت اصالت هستند بدین معنا که شما هر دیسک و صفحه ای که با برند خاصی خریدید در مورد غیر اصل بودن ان دغدغه نداشته باشید. اصالت کالاها در هیدیکا تا قبل از نصب بصورت نامحدود ضمانت می شود. در بعد کیفیت قطعات خصوصا" دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ خودرو عملکرد فنی مکانیک در هنگام نصب بسیار حائزه اهمیت بوده و در صورت بروز مشکل کیفی پس از نصب علاوه بر قطعه عملکرد فنی مکانیک نیز بایستی مورد ارزیابی قرار گیرد. هیدیکا تلاش داشته در خصوص تعویض کیت کلاچ نکات فنی حاصل شده از چندین دهه تجربه را به مشتریان و مکانیک ها انتقال دهد تا از بروز خطاهای احتمالی جلوگیری گردد.

سایر توضیحات
مهمترین نکته جهت حفظ حقوق مشتریان خریدار دیسک و صفحه خودرویی اینکه سایر قطعات مصرفی جهت تعویض کیت کلاچ خودرو که در سایت هم معرفی شده را به همراه دیسک و صفحه از فروشگاه هیدیکا تهیه کنید چون کیفیت یک عدد کاسه نمد ساده گاها" تمام هزینه های شما بابت تعویض دیسک و صفحه را از بین می برد و همچنین برند با کیفیت این لوازم مصرفی جانبی در سطح فروشگاه های لوازم یدکی به سختی مناسب هستند و قیمت های گزاف و کلانی را از مشتریان می طلبند.
در بعد معرفی مدل های دیسک و صفحه در سطح بازار این قطعات در برخی برندها دارای چندین سطح هستند که هر کدام تعریفی خاص دارند مثلا" برای برند والئو محصولات برای خودرو خانواده پژو 405 سه سطح محصول دارد یکی کیت کلاچ والئو سبز معمولی یا استاندارد دیگری مدل والئو پری دمپر است که یک قطعه ارتعاش گیر جهت بهبود کیفیت نصب شده است و مدل دیگری با عنوان والئو زانتیایی تعیین می شود که متناسب با گیربکس زانتیا طراحی شده که قوی تر است و با نصب بر روی خانواده خودرو پژو عملکرد ممتازی در شتاب و قدرت رقم می زند. مشابه آنچه گفته شد برای کشورهای سازنده یک قطعه هم وجود دارد لذا شما مشتریان گرامی هیدیکا بایستی با بررسی کامل نام محصولات در کنار یکدیگر متوجه اختلافات جزئی شده تا بتوانید علل اختلاف قیمت ها را نیز دریابید.
نکته حاشیه ای در خصوص مجموعه دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ خودرو تشابه سازی های شدید در این حوزه است مثلا" دیسک و صفحه پراید مدل والئو سبز توسط 2 کشور تولیدی وارد ایران می شوند یکی از کره و دیگری از ترکیه و عمده اختلاف این دو در ماهیت بلبرینگ کلاچ داخل آنهاست لذا اگر مشتری اطلاعات فنی خوبی نداشته باشد ممکن است دیسک و صفحه والئو سبز ترکیه را به اسم کره ای و با قیمت بالاتر خرید کند لذا سعی کنید در این خصوص به کارشناسان فنی ما در هیدیکا اعتماد کنید.  

 
نام قطعه: دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ ال 90 اورجینال ORIGINAL اصل ساخت فرانسه با لیبل ایران خودرو  - CLUTCH KIT L90 ORIGINAL FRANCE LABLE IRANKHODRO
توصیف قطعه: در خودرو کلاچ دستگاهی است که نیروی موتور را از گیربکس قطع یا وصل می کند یا به عبارت ساده تر عمل کلاچ برای تعویض دنده های گیربکس است.
تعداد در هر جعبه: 1 عدد
شماره فنی:  
وزن:  4.5 کیلوگرم
ابعاد:  
کشور سازنده:  فرانسه - FRANCE
مشخصه جعبه قطعه: با لیبل ایران خودرو
کاربرد در سایر خودروها: کیت کلاچ اصلی و اورجینال ساخت فرانسه با لیبل ایران خودرو قابل نصب بر روی خودروهای ال 90، تندر 90، رنو و انواع کلاس ساندرو می باشد.
ارتقاء: برخی قطعات مدل های ارتقاء یافته نیز موجود دارند. به عنوان مثال مدل های 6فنره و پری دمپر نمونه های ارتقاء یافته دیسک و صفحه خودرو می باشند که بعضا باعث نرمی یا شتاب بیشتر خودرو می شوند.
گارانتی:
همه قطعات فروشگاه هیدیکا دارای ضمانت اصالت کالا می باشند که بر روی فاکتور خرید درج می گردد. ضمانت اصالت کالا به این معنی است که اصل بودن کالا تضمین می گردد و تا قبل از نصب قطعه قابل استناد می باشد. (در صورتی که قبل از نصب قطعه به این نتیجه رسیدید که قطعه اصل نمی باشد، تا 10 روز امکان عودت کالا وجود دارد.)
در خصوص گارانتی محصولات، اگر شرکت تولید کننده قطعه گارانتی داشته باشد، قسمت نام محصول ذکر شده است. این گارانتی بعد از نصب قطعه، در صورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.
سایر قطعات مورد نیاز جهت تعویض این قطعه: کاسه نمدهای پلوس بزرگ و کوچک، قیفی گیربکس، کاسه نمد ماهک دنده، میل ماهک کوتاه 2عدد، میل ماهک بزرگ 1عدد
بازخورد عمومی مشتریان:  
سایر برندهای رقیب این قطعه: دیسک و صفحه کلاچ لوک آلمان، دیسک و صفحه کلاچ والئو سبز ترکیه، دیسک و صفحه کلاچ دایکن ژاپن، دیسک و صفحه کلاچ والئو ترکیه
نمونه کپی برداری شده یا تقلبی در بازار:  
هدیه:  
در
5 ( 5 / 5 )
سلام، این والئو هست یا خیر، چون توی یکی از نظرات عنوان داشتین ک والئو هست،و نه ارجینال هیدیکا خیر برند اورجینال است که داخل بسته بندی با پلمپ ایران خودرو است.
در
5 ( 5 / 5 )
سلام دیسک و صفحه کلاچ مدل ۷۷۰۱ ۴۷۷۰۱۷ برای ال ۹۰ موجود دارید؟ هیدیکا 7701477017 در ست است کد روی قطعه درج شده است
در
5 ( 5 / 5 )
سلام . ببخشید این محصول به صورت پلمپ ایساکو تحویل میشه یا اینکه قبل ارسال باز میکنید ؟ هیدیکا: بله قطعه پلمپ شده است و شما زمان تحویل پلمپ را باز و سلامت ظاهری را تایید و تحویل بگیرید
در
5 ( 5 / 5 )
سلام.یه سوال داشتم نباید روی دیسک ساخت فرانسه هک شده باشه؟بعد اگه از کارتون بیرون بیاد بازم قابل برگشت هست؟ هیدیکا: خیر صرفا" برند سازنده والئو روی دیسک حک شده که خوشبختانه این قطعه توسط خودروسازان وارد کشور شده اند و هیچ مشکلی بابت اصالت ندارند.
در
5 ( 5 / 5 )
سلام ببخشید برند این صفحه کلاج فرانسوی همون والئو هستش؟ درضمن من با بعضی از تعمیرکاران معروف و خبره صحبت کردم گفتن والئو فرانسه وجود نداره و همشون چینی هستن با جعبه های مختلف و گفتن همچین ریسکی نکن ولی دایکن ژاپنی اصلش موجوده در بازار و مطمئنتر هستش. من میخوام همینو ازتون بپرسم که از اصالت و فرانسوی بودن این دیسک وصفحه مطمئن هستین یانه؟ و اگر پس از خرید و نشون دادنش به مکانیک اگر مورد تایید مکانیک نبود قابل عودت هستش یانه؟ ممنونم هیدیکا: محصولاتی که در بسته بندی یا با برچسب امنیتی خودروسازها در بازار عرضه می شود نظیر همین کیت کلاچ ال90 اورجینال به هیچ عنوان تقلبی داشتن موضوعیت ندارد با وجود برخی تخلفات در حوزه قطعات خودرویی ولی اگر تقلب در بخش قطعات خودروسازان داخلی یعنی سایپا و ایران خودرو رقم بخورد بازرسان آنها پیگیری سریع و برخورد بسیار سنگینی می کنند لذا به ندرت کسی جرات چنین اقدامی می کند لذا اگر مکانیکی چنین راحت انگ تقلبی بودن قطعات شرکتی را می زند باید به او بیشتر شک کرد که احتمالا" اهداف شومی دارد. این دیسک و صفحه اورجینال ال90 اصلی و وارداتی از فرانسه است و هیچ شکی در آن نیست مگر آنکه قطعه را نزد نمایندگی رسمی ببرید و ایشان اعلام تقلبی کنند وگرنه نظر هیچ مکانیکی مورد تایید نیست. دایکن برند خوبی است و در فروشگاه هیدیکا هم عرضه می شود ولی آن هم نسخه تقلبی دارد لذا باید از فروشگاه معتبر خرید کنید. این دیسک و صفحه چون هولوگرام امنیتی ایران خودرو دارد به هیچ وجه با عنوان تقلبی بودن قابل عودت نیست. در کل سعی کنید از یک فروشگاه معتبر خرید کنید و گول سخنان منفعت طلبانه مکانیک ها را نخورید چون انها تلاش دارند یا جنس خودشان که غیرقانونی است را بفروشند یا ضعف فنی در نصب اگر پیش آمد را گردن قطعه بندازند توصیه داریم یک مکانیک ماهر و بی غرض پیدا کنید.

نوشتن نظر

نام شما:


نظر شما: توجه: HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد           خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید:



برچسب ها: كيت كلاچ ال90